вівторок, 16 липня 2024 р.

«Українська Державність – мій Символ, моя Віра, мій Вибір»

 


Квітуча, рідна та єдина,

Непереможна і стійка.

З святом Державності, країно,

Хай буде світлим  майбуття!

 

День Української державності – свято, що об'єднує всіх нас в єдину, міцну і незалежну націю. Цей день нагадує нам про величну історію нашої держави, про героїчні подвиги наших предків та про ті безцінні цінності, які ми зберігаємо і примножуємо протягом століть.

З нагоди цього свята на площі селища відбувся тематичний захід  «Українська Державність – мій Символ, моя Віра, мій Вибір».  Присутні  хвилиною мовчання вшанували світлу пам’ять захисників України та мирних громадян, які загинули унаслідок збройної агресії російської федерації проти України.

Єпархіальний благочинний, благочинний Іваничівського благочиння, настоятель Свято-Покровського храму, митрофорний протоїєрей отець Андрій помолився за Україну і український народ.

Представники влади, духовенства та  жителі селища вшанували пам’ять співця української слави та волі -  Тараса Шевченка і поклали квіти до  пам’ятного знаку борцям за волю і незалежність України «Герої не вмирають».

Сьогодні ми вкотре доводимо всьому світу, що Україна – це сильна, незалежна і єдина держава. Незважаючи на всі труднощі та виклики, які стоять перед нами, ми продовжуємо боротися за свої права, за свою землю, за майбутнє наших дітей. І ми впевнені, що перемога буде за нами, адже з нами правда, з нами Бог і з нами наша рідна земля.















 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар