вівторок, 1 червня 2021 р.

Не спалюй своє майбутнє.


 

31 травня в усьому світі проводять міжнародну акцію, спрямовану на боротьбу з курінням, – Всесвітній день без тютюну, тобто день, вільний від тютюнового диму. Він був встановлений у 1988 році Всесвітньою організацією охорони здоров’я на 42-й сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров’я.

Куріння тютюну - одна з найсерйозніших проблем сучасності, що негативно впливає на здоров’я не тільки самих курців, але й оточуючих. Зараз вона перетворилася в епідемію, що поширюється не тільки серед чоловіків, жінок, а й серед підлітків і дітей.

З метою інформування про шкідливі звички, про вплив тютюнового диму на здоров’я людини, захворюваність і смертельні наслідки вживання тютюну пропонуємо переглянути слайд-презентацію. Це привід ще раз задуматись, що для кожного з нас важливіше, здоров’я чи сумнівне задоволення.

Від нас залежить, який шлях оберемо. Тож будьмо здоровими!

 

Немає коментарів:

Дописати коментар